Halaman

SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA :) COMMENT , FOLLOW :) I WILL FOLLOW U BACKKKK!!! ;)

Selasa, 27 November 2012

Happy Funfair ! =)

Hi , hi dan hi !

ahhhhh , demamm , demam , demam . demam funfair punya pasal , arghhh . ni semua garagara terjebakkkk sama . idea b yang tak tentu pasal , kalau bolehh dia nakk ajak sekampung pergi funfair okeyy . tapi happy ! 
sangat happy . tahun ni baru 3 kali aku pergi funfair , tapi yang xhappy nyaa bila token naikk seringgit lagi , da 2 3 tahun jugak laa aku xpergi funfair ,masa aku pergi dulu token rm1 jee , terkezutt jugakk bilaa kawan aku cakap tokenn rm2 sekarang ni , bestt ! dapat bearr . mickey mouse , minnie mouse , hehehehe .dapat spongebob dan lainlain lg . tapi patung tuu semuaa aku xtaw mana aku campakkk , hahahaha . semalam pergi funfair terusss naikkkk ni .

mehhh tengookk ! cekidotttttt~ 

aku taktaw binatang ni namanyaa apee , tapi dari luarr tengokkkk biasa jeee , da naikkk . gayatttttt . tengookkk bawah lg laaa . ahhh b! -.-

 peace ! V hehehe

Kami diatas langitt ! hehehe . indah sungguh keindahan . semua nampakkk . tapi kalau funfair ni dia buat berdekatan dengannn pantaii lg besttt , takpunnn da ok tempat tuuu , cumaa runtuhkann hotel MARINA tuu jee , menganggu , kalau tidakk da bolehhh nampak pantai ! hehehe 

ni b dengan ejal =)

masa aku naikk binatang ni , b dok goyanggoyangg , aku cakap b dok diam2 , jgn goyanggg . skruu nak tercabutt dahh tuuu . hahahahaha . tapi yanggg ni x takut sgtt , biasa ! kalau nak tengokk keindahan dibawah indahh lerrrr ! =)

lepass tuu b naikk buaiann , btw . aku sebelum follow b pergi funfair aku da pergi dulu , da naik buaian funfair tuu , ahh , xyah cakap . dia pusingg jee , menjeritjeritt . aaahhhhh , ahhhhh . yang overr jeritt orang belakang aku laa , dari kemarin aku suruh b naikk , tapi dia xnak naikk , dia kata takut kencin dalam seluarlaa , terberakk laa . kakakaka , benda kecik jee , tapi masa aku naikk , turun jeee terus cakap 'SUMPAH TAKNAK NAIKK DA' mengucapp aku dok atas tuuu . hahahahahaha .

gambar google . buaian ni mmg bila dia pusingg , nampakk sgt takutt , nak terbanggg . hahahahaha . tapi aku jeniss angin mendesus2 masukkk xbolehhh , gilooo . sesakk napesss guaa .mengucapp. ingatt nyawa da terbangg.

hahaha , masa ni b takutt nak duduk buaian belah tepi . kakakaka

b dan ejal , ejal selamberr jee , b yang kecohhh , kejap nak naik kejap x . last2 naikkk . atas desakan aku dengan ejal . hahahaha . chill sayangg . chill .

lepas tu aku dengan b pergi masuk rumahh hantuuu , ingatkann bestlaa . saja nakkk tryy kannnnn .
luar nampakk macam seramkann , macam laaa . tapi bilaa masukkk ? arghhh . hantuuu mcm bangkaii , taktakut langsungg , da laa nampakkk kaki , seluar semua nampakkk . kain putih pun xcukup . menyesal pulakk masukk , da laa rm4 satu kepala . tuihhh , ludahhh . yang jadi hantunyaa budakk kecikkk . aku sempatttt pakai kamera punya flushh nakk tengokkk hantu bodohh tuuu , b sampai buat penumbukkkk sebab nakk tumbuk muka hantuu tuu . hahahahahahahahahahahahaha . pasangan india belakang masa tuu , overr pelukkkk menjerit bagai . alahai . takut sangat ke kak oi .


dann selepas tuuu , 
kiteorang pun naikkkk TOP GUNE . 

mulamula b ajakk saja pancingg , aku dgn ejal pun , jom laa ! jom laa ! pastu tak jadi , pergi karaokeee . melalak , lepasss abis satu jam tuuu , b ajak pergi funfair main top gune , aku pun jomlaa jom ! sampai sana . aku pun suruh b pergi beli token rm18 , ngamngam . masa kiteorang g kat tempat dia , ngamngam dia pun nak jalann , ejal naik sebelah sana , aku dgn b sebelah sini , gila ko! belahh depannn dia kasi tempatt , aku masa naik tu punn , aku cakap . ehh seriess ke nak naikk ni , ehhh nk turun laa . hahahahaha . disebabkann abg tu da lockkk . aku punnn , arghhhh ! mulamula dia jalan depan belakang depan belakang ok lg kali kelima tuuu , hambeekkk kooo naikk atasss terusss , b cakap 'BABY OK KE' aku pun menjeritt 'DIAMLAAHHH' hahahahha . gilaa , extreme betol . aku masa tuu pakai kain licinnn , naik tuu , arghhh .takuttt , bontot asik ke depan kebelakanggg , takuitt gilaa ! sumpahhh tak tipuu u olssss . hahahahha . kena angin desa desus punn , eee , bilaa dia nak habiss ni , bilaa laaa . masa tuu abg tuu punyaa baikk atyyy , lama juga dia bg . ahhhh . mengucap aku atass tuuu , rasa nak nagissss pun ado u olss , aku rasa nyawa akuu da tercabut atas tuu , kaki kat highway seremban , tangan dekat dalam hutan , kepala dekat sua betong . gilaa ko . mcm bunuh diri aku rasa . hahahahahahahahahahaa . masa naik top gune tuu , b da bg aku tipss , baby kalau takutt tutup mata , aku tutup mata , tapi aku still lg rasa takkutt tuu , gila koo . angin tuu mcm ape daahhhh , xyah cakap , dok tergantung kat atass , aku rasa peningg , ahhhh kalau boleh jeritt , aku jeritt dahh . abggg , jgn buat saya cmneyyy , saya takuitt , berhentikann cepatt ! menjerit cmner pun abg tuu xkann dengarrr oi ! gila ko ! atasssssssssssssss tu ko tergantungg , mcm tergantungg dekat awan . hahahahahaha . orang belakang akuu dok lalak , lelaki pun sama menjeritt , siott jee . turunturun jee , argghhhh . masing2 mengigil lutut oi ! tapi yanggg terukkkk ejal laa , pucat muka dia . hahahhahhaha . bapakkkkkkkkkkkk . turun2 jee dia mcm poningg , gilaaa . agaknyaa dia tak tutup mata kotttt . aku dgn b berpeluhhh habisss , nampak sangat ketara , mengigil lutut ko , lembikkk .  bayangkannnn masing2 baru pes time naikkk tuuuu , giloo oi ! termimpi2 aku tidur malam tuuu ,. hahahaha . bayangkannn . bayangkannn . betapa gilaa TOP GUNE ni . hahahahaha . 
kalauu nak naik , naiklaa ! confirm pasni korang terus taubat xnak naikk da . ahahahahahaha . 
akhir kata , TOP GUNE MEMANG TERBAIKKK , FOBIA AKUU ! hahahaha . okbai! 

♥ ZANA =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...