Halaman

SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA :) COMMENT , FOLLOW :) I WILL FOLLOW U BACKKKK!!! ;)

Jumaat, 1 Mac 2013

Bermandi Manda :) -Pantai Bagan Pinang PD


Jumaat yang indah . lagi happening . yeaay ! 
sebelum saya mulakan cerita . saya nakk bagi tahu . mana yang dah tahu .
dah laa ye :) ni saya bagi pada mereka mereka yang belum tahu . 
mana yang nak buat theme untuk handphone sendiri , gambar dengan pakwess ke . 
gambarrr apa yang korang suka . Hello KOTI ke . HAHAHA . camni . 

Klik Sini Hehehe . koranggg pandai pandai laa guna yee . :)
okey ! okey ! okey ! 
hari ni jumaat , bersamaan 1/3/2013 . penghulu segala hari . kami punn dalam keadaan takkk rancang teruss terjun ke lautt . bawa orangg KL mandi lautt , turun2 . dia boleh cakap *masin air ni* memang laa masin . air lautt kan ! HAHAHA . jom layan gambar . cekidottt .

*B*
*da ready nak terjun laut*
*Ya dedikss.. dia pun nak jugakkk kena tanam.. Hahaha*
*Ini B saya*
*Proses tanam Ya . HAHAHA*
*awass.. LUCAH.. hahahaha, ni hazriq..*

 *kusyukk..hahaha*
 *budak ni layan diri sendiri, sebab trauma mandi tengah laut. hahaha*
 *orang kuat tanam menanam..*
 *.....*
 *dia punn nakk kena tanam gakk..hehe*

 *Hazriq gedikkk*

 *one two three..snappppp*
*hehehe*








hehehe . gambar saya ada satu jee . sebab saya orang kuat bab snap snap ni . tengok tengok . muka mereka mereka . hehe . apa apa punn . sangat happy . nextt time ! In Sha Allah . kalau ada masa lagi kita akann luangkan masa bersama sama . terima kasihhh . terima kasih pada mereka yangg menjayakannn mandi manda kita ni . hehhee . *Angah , Wadah , Hazriq , Ya , Iwan , Chic , B dan Paklang :) Love Uolls :) 

Love Zana :P


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...