Halaman

SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA :) COMMENT , FOLLOW :) I WILL FOLLOW U BACKKKK!!! ;)

Jumaat, 16 November 2012

UPDATE =)

Hi !


Fuhhh ! bersarang bl0g ! rasanyaa da genap setahun sebulan aku xupdate & upgarde apa yang patut yerrr. hahahaha .jangan tanya kenapa , mungkin sebab kebusyan dan tahap malas nak update sebab tu jadik mcm tuu , selama setahun hidup aku ni agak byk kucar kacirr , putus cinta , kapel , hilang kerja dan lainlain lg . semuanyaaa da tertuliss , ok xpee . takyah nak sedih sgtt . yang pentingg sekarang aku HAPPY , GOMBIRA , GEM0KK , SENANG HATI dan SEMUA ! hehehe =) 

ni gambar terbaru saya bersama cinta hati =)

sebenarnya ni pakwe lama dan baru aku ,, aku kenal dia pada tahun 2006 dann bercinta cinta dengan dia sampai 2010 , 2010 krisis lebey sikit sampai 2011 kita orangg couple balik tapi hanya untuk seketikaa sebab masa tu masing2 tak yakin dengan diri masing2 , sampai laa bulan 5 taun ni kami bersama balikk , atasss kehendak masing2 jugaa , masa tu aku tengah krisis dengann pakwee yang baru 6bulan saya couple , pada masa yang sama dia ni datangg , soo kami buat kata putus untuk bersama , dan insyaAllah kalau rezeki lebeyyy . hujung tahun ni kami akan menamatkann zaman bujang kami . d0akan yangg terbaik untuk hubungan kami =) kami merancang korang mendoakann yang terbaikk dan tuhan yangg menentukann =) hehhee =) alhamdulillah . aku da masak dengan perangai dia , semua ! takpayah cakap .keras kepala. tapi aku sayang dia , selama 7tahun kiteorang kenal , walaupun krisis masa tu lebeylebey tapi taktawlaaa , aku still nagess kalau ingat dekat dia , dia pulakk cakap dekat aku dia selalu terbayangkannn mukaa aku , dia nak pergi wat jahat pun dia still teringat muka aku . (tah betol tah tidak) hehehe . aku pernah updatee entry pasal dia 2tahun lepass rasanyaa . tapi aku da delete sebab . tahh . mungkin sebab masa tuu ada pakwe baru k0tt . kakakakakakaka . (saja jaga hati) emm . okbai ! tu saja entry untuk harini =) selamat membaca

♥ ZANA =) 

1 ulasan:

Anis Samik berkata...

hai awak.. :) em, semoga Allah panjang kan jodoh kalian ye.. insyaAllah.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...